Aanmelden Workshop Vertellen over donorconceptie 29 oktober

De workshop vindt plaats op dinsdag 29 oktober 2019 van 10.00 tot 16.30 uur. De locatie is De Bouw 93, 3991 SZ te Houten.

De inschrijvingskosten zijn €75,- per persoon en €125,- voor koppels. Inschrijven kan tot uiterlijk 3 oktober 2019.

Voor lunch wordt gezorgd. Heb je dieetwensen? Geef dit dan in het formulier hieronder door.

We bieden ook een workshop aan op donderdag 13 februari 2020

Toestemming

Fiom heeft jouw persoonsgegevens nodig voor de uitvoering van de dienstverlening. We gebruiken jouw gegevens enkel voor de doeleinden waar je ze voor verstrekt en deze worden verwijderd na het einde van de dienstverlening.

Persoonsgegevens
Je ontvangt op dit e-mailadres ook de inschrijvingsbevestiging
Aantal personen
Gegevens van je partner
Factuurgegevens
Deelname aan workshop

De inschrijving is inclusief koffie, thee en lunch.

Algemene informatie
Akkoordverklaring

Betalings- en annuleringsvoorwaarden

• Er wordt geen btw in rekening gebracht.
  • Na inschrijving geldt een bedenktermijn van 14 dagen.
  • Na ontvangst van de factuur dien je het bedrag binnen 14 dagen te voldoen.
  • De workshop gaat door bij minimaal 8 inschrijvingen. Je ontvangt uiterlijk 4 oktober bericht als de workshop niet doorgaat.
  • Annulering kan, alleen per mail aan trainingen@fiom.nl, tot 1 oktober 2019. We houden dan een bedrag van € 10- aan administratiekosten in op het te restitueren bedrag.
  • Bij annulering na 1 oktober 2019 is men het volledige bedrag verschuldigd. Bij verhindering kan een vervangende ouder van de inschrijving gebruik maken.
Onderzoek

Fiom is voortdurend bezig haar dienstverlening te verbeteren. Jouw mening over de kwaliteit van onze dienstverlening is daarom van groot belang. Hiervoor sturen we je na afronding van de dienstverlening eenmalig per mail, het verzoek om deel te nemen aan onze cliënttevredenheidsonderzoek. Het cliënttevredenheidsonderzoek is anoniem en deelname is uiteraard vrijblijvend.

Fiom voert ook (wetenschappelijk) onderzoek uit, waarvoor jouw deelname kan worden gevraagd. Als je hiervoor toestemming geeft kan Fiom je maximaal een aantal keer benaderen voor onderzoek. Op dat moment kun je altijd nog beslissen of je wel of niet wil deelnemen aan het onderzoek. Vaak kan dit ook anoniem, dit wordt per onderzoek toegelicht. Als je later van gedachten verandert kun je je toestemming weer intrekken. Fiom mag je daarna niet meer benaderen voor toekomstig onderzoek.

CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.