Training Ongewenste Zwangerschap voor Verloskundigen

Interesse?

Laat hieronder je gegevens achter zodat wij jou per mail op de hoogte kunnen houden over de training en de opening van de inschrijving.

Over de training

Fiom organiseert speciaal voor verloskundigen de training 'Keuzehulp bij een ongewenste zwangerschap'. Tijdens deze training leer je hoe je zwangere vrouwen en hun partners, die twijfelen over voortzetten of afbreken van hun zwangerschap, kunt ondersteunen bij het maken van een weloverwogen keuze. Je ontvangt informatie over de problematiek rond onbedoelde zwangerschappen en de methodieken en interventies die je kunt inzetten.

De training bestaat uit een online cursus en een eendaagse training.

Accreditatie voor de training is in aanvraag

Toestemming

Door het invullen van onderstaand formulier geef je ons toestemming om jou te mailen over de betreffende training en om jouw gegevens op te slaan in onze systemen. Na afloop van de training zullen wij jouw gegevens verwijderen. Meer informatie vind je in ons privacystatement

* verplicht

Dit aanbod is onderdeel van het programma ‘Versterking preventie ongewenste tienerzwangerschap’, dat door Rutgers, Soa Aids Nederland en Fiom uitgevoerd wordt, gefinancierd door het ministerie van VWS. Het programma geeft een nieuwe impuls aan de verbetering van preventie en begeleiding van besluitvorming bij tienerzwangerschap in Nederland.