Inschrijven Training Keuzehulp voor Verloskundigen

De training bestaat uit een online cursus en een eendaagse training op 28 mei 2019. De training vindt plaats bij Seats2meet in Utrecht, van 16.00 uur tot 20.00 uur. Kosten voor deelname, inclusief een lichte maaltijd, zijn €160,-. De factuur wordt verzonden naar het opgegeven factuuradres en moet 7 dagen voor de training betaald zijn.

Er is een beperkt aantal plekken beschikbaar dus schrijf je snel in.

Accreditatie voor de training is in aanvraag bij KNOV.

Verwerken persoonsgegevens

Fiom heeft jouw persoonsgegevens nodig voor de administratieve afhandeling van deze training. We gebruiken jouw gegevens enkel voor de doeleinden waar je ze voor verstrekt en deze worden verwijderd na het einde van de dienstverlening.

Persoonsgegevens
Indien je in aanmerking wil komen voor accreditatie, vul dat hier jouw BIG-nummer in.
Factuurgegevens
Dieetwensen
Akkoordverklaring

Betalings- en annuleringsvoorwaarden

• Er wordt geen BTW in rekening gebracht.
  • Na ontvangst van de factuur dien je het bedrag binnen 14 dagen te voldoen.
  • Annulering voor de training kan, alleen schriftelijk, tot maandag 29 april 2019. Wij verrekenen een bedrag van € 25,- aan administratiekosten op het te restitueren bedrag.
  • Na deze datum ben je het volledige bedrag verschuldigd. Bij verhindering kan een vervanger van de inschrijving gebruik maken.
  • De training gaat door bij minimaal 8 deelnemers. Je krijgt uiterlijk 2 weken voor de cursusdag bericht als de training niet doorgaat. Je krijgt dan het volledige inschrijfgeld terug.
  • Er zijn 16 plekken beschikbaar, bij meer inschrijvingen openen wij een wachtlijst. Indien je op deze wachtlijst komt, nemen wij contact met je op.
CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.