Symposium Change

Op donderdag 26 november 2015 organiseerde Fiom het symposium Change, ter ere van haar 85-jarig bestaan. Centrale thema van de dag: ethische dilemma's van vroeger en nu. Presentaties, video's, foto's en een verslag vind je op deze pagina.

Relaties van Fiom kwamen samen om te luisteren naar presentaties van Britta van Beers, Marith Volp en Ruard Ganzevoort.

Film Fiom 85 jaar

Voor het jubileum is een korte film gemaakt waarin de kijker wordt meegenomen in de historie en de ontwikkeling van Fiom.

Relatiemagazine Change

Wij hebben Change uitgebracht. Een relatiemagazine vol met interviews en achtergrondverhalen met betrekking tot ongewenste zwangerschap en afstammingsvragen.

De kunst van het twijfelen

Ethische dilemma’s horen bij de kern van wat Fiom doet. Als kenniscentrum op het terrein van ongewenste zwangerschap en afstammingsvraagstukken staan die dilemma’s voortdurend op de agenda. Ruard Ganzevoort, hoogleraar praktische theologie en oud-voorzitter van de Raad van Toezicht van Fiom, schreef er een column over.

Ruard Ganzevoort