Drieluik Seminar 'Wie is de donor?!'

seminar-drieluik-wie-is-de-donor-afstamming-kid-fiom

Het thema donorverwantschap staat dit jaar in het middelpunt van de belangstelling. De ontwikkelingen rondom de voormalige spermakliniek Bijdorp, het gebruik van buitenlands donorsperma, de zoektocht van donorkinderen naar hun donoren, de oproep van minister Schippers aan donoren om zich bekend te maken: het is actueel en er is sprake van snelle ontwikkelingen die weer nieuwe vragen oproepen.

Met het organiseren van drie middag-seminars belicht Fiom donorverwantschap vanuit verschillende invalshoeken. Er is aandacht voor spermadonatie, openheid over afstamming en matchen via DNA. Bent u als professional bij dit onderwerp betrokken en geïnteresseerd in dit Drieluik Seminar? Dan bent u van harte welkom!

Voor de professional

Het Drieluik Seminar richt zich op professionals zoals artsen, medisch maatschappelijk werkers en counselors werkzaam in klinische embryologie, hulpverlening, jeugdzorg, welzijn, rechtspraak, kenniscentra, ethiek, politiek, belangenbehartiging en onderzoek. Ook belangstellenden, werkzaam op gebieden met raakvlakken, zoals adoptie en afstammingsvragen kunnen zich inschrijven.

Betrokken, maar geen professional?

Fiom inventariseert de behoefte van persoonlijk betrokkenen aan een bijeenkomst op dit thema. Interesse? We horen graag van u. U kunt hier uw interesse aangeven

De seminars vinden plaats in Amersfoort, locatie Seats2meet.

Schrijf u nu in voor het Seminar 'Wie is de donor?!'