Aanmelden Workshop 'Praten met je kind over donorconceptie' 20 oktober 2020

De workshop vindt plaats op dinsdag 20 oktober 2020 van 10.00 tot 16.30 uur. De bijeenkomst vindt plaats in Groningen, de precieze locatie wordt later bekend gemaakt.

De kosten voor de workshop, inclusief lunch en een exemplaar van het boek 'Beginnen bij het begin', zijn €75,- per persoon en €125,- voor koppels. Eventuele dieetwensen kun je opgeven in het inschrijfformulier hieronder. Inschrijven kan tot uiterlijk 29 september 2020.

Speciaal voor bewust alleenstaande moeders

Deze workshop wordt speciaal voor bewust alleenstaande moeders georganiseerd. Als je nu een partner hebt dan kan deze natuurlijk ook deelnemen.

Ben je geen bewust alleenstaande moeder maar wil je wel de workshop volgen? Dan kun je je aanmelden voor de workshop van 6 november. Kun je niet op 6 november of wil je de workshop liever op een later moment volgen? Geef je interesse aan ons door en laat je gegevens achter. We houden je dan op de hoogte als de inschrijving voor de volgende workshop opent.

Uitstel van betaling door coronavirus

De verwachting is dat de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus in oktober zijn afgelopen. Echter is dat nu nog niet zeker. Als de workshop niet door kan gaan wordt deze verzet naar een later moment. We sturen je pas een factuur als de workshop definitief door kan gaan.

Toestemming

Fiom heeft jouw persoonsgegevens nodig voor de uitvoering van de dienstverlening. We gebruiken jouw gegevens enkel voor de doeleinden waar je ze voor verstrekt en deze worden verwijderd na het einde van de dienstverlening.

Persoonsgegevens
Je ontvangt op dit e-mailadres ook de inschrijvingsbevestiging
Aantal personen
Gegevens van je partner
Factuurgegevens
Deelname aan workshop

De inschrijving is inclusief koffie, thee en lunch.

Algemene informatie
Akkoordverklaring

Betalings- en annuleringsvoorwaarden

• Er wordt geen btw in rekening gebracht.
  • Na inschrijving geldt een bedenktermijn van 14 dagen.
  • Na ontvangst van de factuur dien je het bedrag binnen 14 dagen te voldoen.
  • De workshop gaat door bij minimaal 10 inschrijvingen. Je ontvangt uiterlijk 29 september 2020 bericht als de workshop niet doorgaat.
  • Annulering kan, alleen per mail aan trainingen@fiom.nl, tot 28 september 2020. We houden dan een bedrag van € 10- aan administratiekosten in op het te restitueren bedrag.
  • Bij annulering na 28 september 2020 is men het volledige bedrag verschuldigd. Bij verhindering kan een vervangende ouder van de inschrijving gebruik maken.
Onderzoek

Fiom is voortdurend bezig haar dienstverlening te verbeteren. Jouw mening over de kwaliteit van onze dienstverlening is daarom van groot belang. Hiervoor sturen we je na afronding van de dienstverlening eenmalig per mail, het verzoek om deel te nemen aan onze cliënttevredenheidsonderzoek. Het cliënttevredenheidsonderzoek is anoniem en deelname is uiteraard vrijblijvend.

Fiom voert ook (wetenschappelijk) onderzoek uit, waarvoor jouw deelname kan worden gevraagd. Als je hiervoor toestemming geeft kan Fiom je maximaal een aantal keer benaderen voor onderzoek. Op dat moment kun je altijd nog beslissen of je wel of niet wil deelnemen aan het onderzoek. Vaak kan dit ook anoniem, dit wordt per onderzoek toegelicht. Als je later van gedachten verandert kun je je toestemming weer intrekken. Fiom mag je daarna niet meer benaderen voor toekomstig onderzoek.

CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.