Training Keuzehulpgesprekken onbedoelde zwangerschap

Deze basistraining voor keuzehulpgesprekken bij onbedoelde zwangerschap is enkel voor hulpverleners van de open house partners onbedoelde zwangerschap.

De basistraining duurt twee dagen. We bieden deze aan op 17 & 31 maart 2022.

Aanmelden 17 en 31 maart

Heb je interesse in de training en wil je op een ander moment deelnemen? Laat dan je gegevens achter. We sturen je een e-mail wanneer er een nieuwe training gepland is.

Locatie

De training vindt plaats in ons kantoor op De Bouw 93 in Houten. Mochten de coronarichtlijnen dit niet toelaten dan wordt de training online aangeboden op vier dagdelen. We informeren we je hier dan tijdig over.

Informatie over de training

In deze basistraining verken je je eigen visie en houding op besluitvorming bij onbedoelde zwangerschap. Ook verbeter je je competenties door het gebruik van verschillende interventies en methoden en oefen je met gespreksvoering met specifieke doelgroepen. Onder begeleiding van ervaren trainers en samen met je medecursisten verdiep je je in diverse casuïstiek. Ter voorbereiding op de training maak je je portfolio aan in je eigen online leeromgeving. De studiebelasting is 32 uur.

Meer over inhoud van de training

Accreditatie en certificering

Deze training is geaccrediteerd voor 8 punten bij V&VN en voor 47,75 punten bij SKJ. Fiom is CRKBO gecertificeerd, wat betekent dat wij voldoen aan de Kwaliteitscode voor Opleidingsinstellingen voor Kort Beroepsonderwijs. De kwaliteit van onze trainingen wordt hiervoor continue gewaarborgd.