Training Keuzehulpgesprekken onbedoelde zwangerschap

Deze basistraining voor keuzehulpgesprekken bij onbedoelde zwangerschap is enkel voor hulpverleners van de open house partners onbedoelde zwangerschap.

In deze 2-daagse basistraining verken je je eigen visie en houding op besluitvorming bij onbedoelde zwangerschap. Ook verbeter je je competenties door het gebruik van verschillende interventies en methoden en oefen je met gespreksvoering met specifieke doelgroepen. Onder begeleiding van ervaren trainers en samen met je medecursisten verdiep je je in diverse casuïstiek. Ter voorbereiding op de training maak je je portfolio aan in je eigen online leeromgeving. De studiebelasting is 32 uur.

Annulering eerste training i.v.m. het Coronavirus

In verband met de aangescherpte maatregelen in het kader van het Coronavirus, hebben we besloten om de eerste training keuzehulpgesprekken onbedoelde zwangerschap op 19 en 31 maart in Utrecht te annuleren. Op dit moment zoeken wij naar alternatieve data. De tweede training keuzehulpgesprekken onbedoelde zwangerschap voor 2020 staat gepland voor 23 april en 12 mei en gaat vooralsnog door.

Je kunt je vanaf nu inschrijven voor de basistraining op 23 april en 12 mei.

De trainingsdag duurt van 10.00 tot 17.00 uur. Je kunt inlopen vanaf 9.30 uur.

Beide basistrainingen vinden in Utrecht of in Houten plaats. De locaties zijn goed met het openbaar vervoer te bereiken. Tijdens de trainingsdagen worden koffie, thee en lunch aangeboden.

Accreditatie en certificering

Deze training is geaccrediteerd voor 8 punten bij V&VN. De aanvraag voor SKJ accreditatie is in behandeling. Fiom is CRKBO gecertificeerd, wat betekent dat wij voldoen aan de Kwaliteitscode voor Opleidingsinstellingen voor Kort Beroepsonderwijs. De kwaliteit van onze trainingen wordt hiervoor continue gewaarborgd.

Verwerken persoonsgegevens

Fiom heeft jouw persoonsgegevens nodig voor de uitvoering van onze dienstverlening. We gebruiken jouw gegevens enkel voor de doeleinden waar je ze voor verstrekt en deze worden verwijderd na het einde van de dienstverlening.

Persoonsgegevens
Indien je in aanmerking wil komen voor BIG-accreditatie, vul dan hier jouw BIG-nummer in.
Indien je in aanmerking wil komen voor SKJ-accreditatie, vul dan hier jouw SKJ-nummer in.
Trainingsdata
Akkoordverklaring

Annuleringsvoorwaarden

• Annulering voor de training kan, alleen schriftelijk, tot 10 werkdagen voor de eerste trainingsdag.
CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.