Training Keuzehulpgesprekken onbedoelde zwangerschap

Deze basistraining voor keuzehulpgesprekken bij onbedoelde zwangerschap is enkel voor hulpverleners van de open house partners onbedoelde zwangerschap.

De basistraining vindt online plaats op vier dagdelen, van 9.30 tot 13.00 uur:

• 4 maart
  • 11 maart
  • 25 maart
  • 1 april

Heb je interesse in de training en wil je op een later moment deelnemen? Laat dan je gegevens achter. We sturen je een e-mail wanneer er een nieuwe training gepland is.

Informatie over de training

In deze basistraining verken je je eigen visie en houding op besluitvorming bij onbedoelde zwangerschap. Ook verbeter je je competenties door het gebruik van verschillende interventies en methoden en oefen je met gespreksvoering met specifieke doelgroepen. Onder begeleiding van ervaren trainers en samen met je medecursisten verdiep je je in diverse casuïstiek. Ter voorbereiding op de training maak je je portfolio aan in je eigen online leeromgeving. De studiebelasting is 32 uur.

Accreditatie en certificering

Deze training is geaccrediteerd voor 8 punten bij V&VN en voor 47,75 punten bij SKJ. Fiom is CRKBO gecertificeerd, wat betekent dat wij voldoen aan de Kwaliteitscode voor Opleidingsinstellingen voor Kort Beroepsonderwijs. De kwaliteit van onze trainingen wordt hiervoor continue gewaarborgd.

Verwerken persoonsgegevens

Fiom heeft jouw persoonsgegevens nodig voor de uitvoering van onze dienstverlening. We gebruiken jouw gegevens enkel voor de doeleinden waar je ze voor verstrekt en deze worden verwijderd na het einde van de dienstverlening.

Persoonsgegevens
Indien je in aanmerking wil komen voor BIG-accreditatie, vul dan hier jouw BIG-nummer in.
Indien je in aanmerking wil komen voor SKJ-accreditatie, vul dan hier jouw SKJ-nummer in.
Akkoordverklaring

Annuleringsvoorwaarden

• Annulering voor de training kan, alleen schriftelijk, tot 10 werkdagen voor de eerste trainingsdag.
CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.