Training Keuzehulpgesprekken onbedoelde zwangerschap

Deze basistraining voor keuzehulpgesprekken bij onbedoelde zwangerschap is enkel voor hulpverleners van de open house partners onbedoelde zwangerschap.

In deze 2-daagse basistraining verken je je eigen visie en houding op besluitvorming bij onbedoelde zwangerschap. Ook verbeter je je competenties door het gebruik van verschillende interventies en methoden en oefen je met gespreksvoering met specifieke doelgroepen. Onder begeleiding van ervaren trainers en samen met je medecursisten verdiep je je in diverse casuïstiek. Ter voorbereiding op de training maak je je portfolio aan in je eigen online leeromgeving. De studiebelasting is 32 uur.

Je kunt je vanaf nu inschrijven voor de basistraining. Fiom biedt in 2020 deze 2-daagse basistraining op twee verschillende momenten aan:

• op 19 en 31 maart
  • op 23 april en 12 mei

In het aanmeldingsformulier kun je je voorkeursdata opgeven. Daar proberen we bij de definitieve indeling zoveel mogelijk rekening mee te houden.

De trainingsdag duurt van 10.00 tot 17.00 uur. Je kunt inlopen vanaf 9.30 uur.

Je kunt je aanmelden tot en met zondag 23 februari.

Praktische informatie

Beide basistrainingen vinden in Utrecht of in Houten plaats. De locaties zijn goed met het openbaar vervoer te bereiken. Tijdens de trainingsdagen worden koffie, thee en lunch aangeboden.

Accreditatie en certificering

Deze training is geaccrediteerd voor 8 punten bij V&VN. De aanvraag voor SKJ accreditatie is in behandeling. Fiom is CRKBO gecertificeerd, wat betekent dat wij voldoen aan de Kwaliteitscode voor Opleidingsinstellingen voor Kort Beroepsonderwijs. De kwaliteit van onze trainingen wordt hiervoor continue gewaarborgd.

Verwerken persoonsgegevens

Fiom heeft jouw persoonsgegevens nodig voor de uitvoering van onze dienstverlening. We gebruiken jouw gegevens enkel voor de doeleinden waar je ze voor verstrekt en deze worden verwijderd na het einde van de dienstverlening.

Persoonsgegevens
Indien je in aanmerking wil komen voor BIG-accreditatie, vul dan hier jouw BIG-nummer in.
Indien je in aanmerking wil komen voor SKJ-accreditatie, vul dan hier jouw SKJ-nummer in.
Trainingsdata
Akkoordverklaring

Annuleringsvoorwaarden

• Annulering voor de training kan, alleen schriftelijk, tot 10 werkdagen voor de eerste trainingsdag.
CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.