Statusbericht

Inzenden van dit formulier is niet langer mogelijk.

Training Keuzehulpgesprekken onbedoelde zwangerschap

Deze basistraining voor keuzehulpgesprekken bij onbedoelde zwangerschap is enkel voor hulpverleners van de open house partners onbedoelde zwangerschap.

Inschrijving gesloten

We hebben op dit moment geen nieuwe trainingsdata gepland. Heb je interesse in de training? Laat dan je gegevens achter. We sturen je dan een e-mail wanneer er een nieuwe training gepland is.

Informatie over de training

In deze 2-daagse basistraining verken je je eigen visie en houding op besluitvorming bij onbedoelde zwangerschap. Ook verbeter je je competenties door het gebruik van verschillende interventies en methoden en oefen je met gespreksvoering met specifieke doelgroepen. Onder begeleiding van ervaren trainers en samen met je medecursisten verdiep je je in diverse casuïstiek. Ter voorbereiding op de training maak je je portfolio aan in je eigen online leeromgeving. De studiebelasting is 32 uur.

Praktische informatie

Iedere trainingsdag duurt van 10.00 tot 17.00 uur. Je kunt inlopen vanaf 9.30 uur.

De locaties zijn goed met het openbaar vervoer te bereiken. Tijdens de trainingsdagen worden koffie, thee en lunch aangeboden.

Accreditatie en certificering

Deze training is geaccrediteerd voor 8 punten bij V&VN en voor 47,75 punten bij SKJ. Fiom is CRKBO gecertificeerd, wat betekent dat wij voldoen aan de Kwaliteitscode voor Opleidingsinstellingen voor Kort Beroepsonderwijs. De kwaliteit van onze trainingen wordt hiervoor continue gewaarborgd.