Inschrijven Training Keuzehulp voor Verloskundigen

De training bestaat uit een online cursus en een eendaagse training op 28 januari of 11 februari 2021 van 16.00 tot 20.00 uur.

Inschrijven kan tot uiterlijk maandag 28 december 2020. Maar er is een beperkt aantal plekken beschikbaar dus schrijf je snel in.

Verwerken persoonsgegevens

Fiom heeft jouw persoonsgegevens nodig voor de administratieve afhandeling van deze training. We gebruiken jouw gegevens enkel voor de doeleinden waar je ze voor verstrekt en deze worden verwijderd na het einde van de dienstverlening.

Persoonsgegevens
Op dit e-mailadres ontvang je de bevestiging van inschrijving en de uitnodiging voor de e-learning. Die laatste mail ontvang je twee weken voorafgaand aan de training.
Indien je in aanmerking wil komen voor accreditatie, vul dat hier jouw BIG-nummer in.
Factuurgegevens
Dieetwensen
Onderzoek

Fiom voert (wetenschappelijk) onderzoek uit, waarvoor jouw deelname kan worden gevraagd. Als je hiervoor toestemming geeft kan Fiom je maximaal een aantal keer benaderen voor onderzoek. Op dat moment kun je altijd nog beslissen of je wel of niet wil deelnemen aan het onderzoek. Vaak kan dit ook anoniem, dit wordt per onderzoek toegelicht. Als je later van gedachten verandert kun je je toestemming weer intrekken. Fiom mag je daarna niet meer benaderen voor toekomstig onderzoek.

Akkoordverklaring

Betalings- en annuleringsvoorwaarden

• Er wordt geen BTW in rekening gebracht.
  • Na ontvangst van de factuur dien je het bedrag binnen 14 dagen te voldoen.
  • Annulering voor de training kan, alleen schriftelijk, tot maandag 28 december 2020. Wij verrekenen een bedrag van € 25,- aan administratiekosten op het te restitueren bedrag.
  • Na deze datum ben je het volledige bedrag verschuldigd. Bij verhindering kan een vervanger van de inschrijving gebruik maken.
  • De training gaat door bij minimaal 8 deelnemers. Je krijgt uiterlijk 2 weken voor de cursusdag bericht als de training niet doorgaat. Je krijgt dan het volledige inschrijfgeld terug.
  • Er zijn 16 plekken beschikbaar, bij meer inschrijvingen openen wij een wachtlijst. Indien je op deze wachtlijst komt, nemen wij contact met je op.
CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.