Training Keuzehulp voor Abortusverpleegkundigen 8 juni 2021

De training bestaat uit een e-learning en een online training 8 juni 2021 van 11.00 uur tot 16.00 uur. Meer informatie over de inhoud van de training

Kosten voor deelname zijn €150,-. De factuur wordt verzonden naar het opgegeven factuuradres en moet 7 dagen voor de training betaald zijn.

De training is geaccrediteerd bij V&VN met 8 punten. Dit staat voor 8 uur studiebelasting.

Verwerken persoonsgegevens

Fiom heeft jouw persoonsgegevens nodig voor de administratieve afhandeling van deze training. We gebruiken jouw gegevens enkel voor de doeleinden waar je ze voor verstrekt en deze worden verwijderd na het einde van de dienstverlening.

Persoonsgegevens
Indien je in aanmerking wil komen voor accreditatie, vul dat hier jouw BIG-nummer in.
Factuurgegevens
Onderzoek

Fiom voert (wetenschappelijk) onderzoek uit, waarvoor jouw deelname kan worden gevraagd. Als je hiervoor toestemming geeft kan Fiom je maximaal een aantal keer benaderen voor onderzoek. Op dat moment kun je altijd nog beslissen of je wel of niet wil deelnemen aan het onderzoek. Vaak kan dit ook anoniem, dit wordt per onderzoek toegelicht. Als je later van gedachten verandert kun je je toestemming weer intrekken. Fiom mag je daarna niet meer benaderen voor toekomstig onderzoek.

Akkoordverklaring

Betalings- en annuleringsvoorwaarden

• Er wordt geen BTW in rekening gebracht.
  • Na inschrijving geldt een bedenktermijn van 14 dagen.
  • Na ontvangst van de factuur dien je het bedrag binnen 14 dagen te voldoen.
  • Annulering voor de training kan, alleen schriftelijk, tot dinsdag 25 mei 2021. Wij verrekenen een bedrag van € 25,- aan administratiekosten op het te restitueren bedrag.
  • Na deze datum ben je het volledige bedrag verschuldigd. Bij verhindering kan een vervanger van de inschrijving gebruik maken.
  • De training gaat door bij minimaal 5 deelnemers. Je krijgt uiterlijk 1 week voor de eerste trainingsdag bericht als de training niet doorgaat. Je krijgt dan het volledige inschrijfgeld terug.
  • Er zijn 12 plekken beschikbaar, bij meer inschrijvingen openen wij een wachtlijst. Indien je op deze wachtlijst komt, nemen wij contact met je op.
CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.