Nascholing Keuzehulp bij ongewenste zwangerschap

Fiom organiseert een nascholing Keuzehulp bij Ongewenste Zwangerschap.

De inschrijving is gesloten

Voor wie

De nascholing is onderdeel van het scholingsprogramma Keuzehulp en is uitsluitend bedoeld voor geregistreerde keuzehulpverleners. Dit zijn medewerkers van de GGD en medewerkers van de Open House partners.

Programma

De nascholing bestaat uit een e-learning en een online klassikaal gedeelte d.m.v. videobellen. De klassikale workshop duurt 3 uur en gaat in op het thema: keuzehulpgesprekken met hoogopgeleiden.

De e-learning is vooraf op eigen moment en tempo te volgen. Deze bestaat voornamelijk uit twee online lezingen van experts uit het vakgebied:

• Lezing 1: Rituelen
  • Lezing 2: Abortus in de Praktijk

De nascholing vindt online plaats via Microsoft Teams.

Accreditatie en registratie

Deze nascholing is geaccrediteerd bij V&VN. Voor behoud van de registratie in het Beroepsregister Keuzehulp, is deelname vereist.

Kosten en deelnemers

Er zijn geen kosten verbonden aan deze nascholing.
Per workshop is er ruimte voor 14 deelnemers.

CRKBO certificering

Certificering CRKBO Fiom trainingenFiom is CRKBO gecertificeerd. Dit betekent dat wij voldoen aan de Kwaliteitscode voor Opleidingsinstellingen voor Kort Beroepsonderwijs. Door middel van een periodieke audit wordt regelmatig bekeken hoe wij hieraan voldoen. Er worden hoge kwaliteitseisen gesteld aan professionaliteit en kwaliteit van Fiom als onderwijsinstelling. Hierdoor waarborgen wij continue de kwaliteit van de producten en diensten die we aan onze cursisten leveren.