Fiom adoptiecafé: omgaan met tegenslagen en emoties bij het zoeken naar familie

Inschrijving

Speciaal voor buitenlandse geadopteerden organiseert Fiom een adoptiecafé over het omgaan met tegenslagen en emoties bij het zoeken naar familie. De bijeenkomst is gratis.

Aanmelden kan tot uiterlijk vrijdag 22 november 2019.

Bekijk het programma en meer informatie

Verwerken persoonsgegevens

Fiom heeft jouw persoonsgegevens nodig voor de administratieve afhandeling van dit adoptiecafé. We gebruiken jouw gegevens enkel voor de doeleinden waar je ze voor verstrekt en deze worden verwijderd na het einde van de dienstverlening.

Persoonsgegevens
Onderzoek

Fiom is voortdurend bezig haar dienstverlening te verbeteren. Jouw mening over de kwaliteit van onze dienstverlening is daarom van groot belang. Hiervoor sturen we je na afronding van de dienstverlening, eenmalig, per mail, het verzoek om deel te nemen aan onze cliënttevredenheidsonderzoek. Het cliënttevredenheidsonderzoek is anoniem en deelname is uiteraard vrijblijvend.

Fiom voert ook (wetenschappelijk) onderzoek uit, waarvoor jouw deelname kan worden gevraagd. Als je hiervoor toestemming geeft kan Fiom je maximaal een aantal keer benaderen voor onderzoek. Op dat moment kun je altijd nog beslissen of je wel of niet wil deelnemen aan het onderzoek. Vaak kan dit ook anoniem, dit wordt per onderzoek toegelicht. Als je later van gedachten verandert kun je je toestemming weer intrekken. Fiom mag je daarna niet meer benaderen voor toekomstig onderzoek.

• Er zijn maximaal 25 plaatsen beschikbaar.
  • Kun je toch niet deelnemen? Meld je dan voor 14 november af door een e-mail te sturen naar helpdeskadoptie@fiom.nl.
CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.