Vijfde WK AdoptieKids op 7 juni 2014

5e Wereldkampioenschap voetbal voor adoptiekinderen
21/02/2014 -

Dit jaar wordt alweer het 5e Wereldkampioenschap voetbal voor adoptiekinderen georganiseerd. Het festival WK AdoptieKids is uniek, omdat het nergens in de wereld wordt gehouden en omdat het letterlijk vriendschappen over de grens heen oplevert. Een festival voor adoptiekinderen in Nederland en België.

De kinderen kunnen afzonderlijk worden opgegeven, jongens, meisjes of gemengd; kabouters, F, E, D, C en B en worden per land van herkomst ingedeeld. Informatie is te vinden op www.WKAdoptiekids.com. Inschrijven is ook mogelijk via deze website.

Voetbal is ondergeschikt aan de ontmoetingen. Er doen zowel meisjes als jongens mee, indeling is per land van herkomst en je hoeft echt niet op voetbal te zitten, mag wel uiteraard. Is uw kind 4,5 jaar of ouder dan is het een feest van herkenning. Vooral ook iets voor kinderen die niet op een voetbalvereniging zitten. Sinds de inschrijving is gestart op 1 februari 2014 zijn er al 184 kinderen ingeschreven. Het geheel wordt gehouden met medewerking van de sportvereniging Delta Sports ’95 in Houten. Voor ehbo wordt gezorgd. Alle kinderen ontvangen een unieke WK Adoptiekids LUSTRUM medaille 2014!

Voor verdere informatie kunt u ook bellen met 06-25 076 038 (Roel Eefting, voorzitter WK Adoptiekids)