Schrijf je nog in voor het eerste seminar van Drieluik ‘Wie is de donor?!’

Drieluik Seminar Wie is de donor

Op maandag 27 november a.s. vindt de eerste bijeenkomst in de serie van drie plaats: ‘Spermadonatie een veld in beweging’.

Het programma is inmiddels rond en we hebben in Mariëlle van Oort, eigenaar-directeur bij Van Oort & Van Oort Public Affairs en Communicatie en de PA-academie, een ervaren en enthousiaste middagvoorzitter gevonden.

Spermadonor

Naast de eerder bekend gemaakte sprekers zal ook Derk Eimers een presentatie verzorgen. Derk was tot 2000 zelf spermadonor en vervulde vanaf 2008 diverse functies bij Stichting Donorkind. Hij kan hierdoor een breed beeld schetsen van feiten, meningen en gevoelens van donoren in de afgelopen decennia.

Toekomstblik

Wil je ook geïnformeerd worden over ontwikkelingen rond donorconceptie waar je in jouw werk mee te maken hebt? En wil je samen met ons een blik werpen op de toekomst en de opgedane kennis gebruiken voor verdere visie-, werk- en beleidsontwikkeling? Je bent van harte welkom.

De aanmeldingen lopen binnen en er is nog een beperkt aantal plaatsen. Je kunt je tot 20 november a.s inschrijven voor het eerste seminar. Bij inschrijving voor alle drie de seminars geldt een korting van 75 euro.

De volgende twee seminars vinden plaats op dinsdag 6 februari 2018 en 24 april 2018.

Seminar Drieluik ‘Wie is de donor?!’