Roots: hoe ga je hiermee om?

14/01/2016 -

Op woensdagavond 10 februari geeft ontwikkelingspsychologe en systemisch werker Rini van Dijkhuizen een lezing over de betekenis die de oorsprong van een adoptiekind heeft en wat voor invloed dit kan hebben op de identiteitsontwikkeling. Rini van Dijkhuizen is zelf geadopteerd uit Bangladesh en is twee keer terug geweest in haar geboorteland.

Nieuwe Kerk – Wijkcentrum ‘t Lichtpunt, Boulevard 2A, Zeist

• 19.30 – 20.00 uur: Ontvangst
  • 20.00 uur: Welkomstwoord door de dagvoorzitter
  • 20.05 uur: Lezing
  • 20.45 – 21.15 uur:  Pauze
  • 21.15 uur: Vervolg lezing en gelegenheid tot het stellen van vragen
  • 22.15 uur:  Afsluiting

Entree

Voor LAVA-leden: € 8,00 per persoon of € 12,00 per ouderpaar; voor andere belangstellenden: € 10,00 per persoon of € 15,00,- per ouderpaar. Er is koffie/thee verkrijgbaar voor € 1,- per kopje.

Aanmelden

Tot 27 januari 2016 via info@lava-ouders.nl en door het betreffende entreebedragover te maken op NL55 INGB 0000 7187 70 ten name van LAVA te Bilthoven.

De avond wordt georganiseerd door LAVA.

Bereikbaarheid

De kerk ligt aan de rotonde waar de Boulevard en de Verlengde Slotlaan samenkomen en vlakbij busstation Zeist. Er is een beperkte parkeergelegenheid op het terrein van de kerk. In de omliggende straten kan gratis geparkeerd worden.