LAVA familiedag 2015

LAVA
22/07/2015 -

Op zaterdag 5 september organiseert LAVA een familiedag met als thema 'Praten met je kind over adoptie'. Tijdens deze dag zijn er activiteiten voor jong en oud, interessante discussies en workshops.

De familiedag vind plaats in het bezoekerscentrum De Boswerf. De Boswerf ligt aan de rand van het Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug, midden in het mooie Zeisterbos. Kinderen kunnen zich uitleven in het natuurspeelbos, de kleine beestjestuin en de boerderijdieren gaan bewonderen.

• 10.30 uur ontvangst met koffie/fris en cake
  • 11.00 uur welkom
  • 11.15 - 12.30 uur workshop met Elly Klompe, orthopedagoog met eigen praktijk en werkzaam in de adoptienazorg voor de Stichting Adoptie Voorzieningen.
  • 12.45 - 13.45 uur lunch
  • 14.00 - 15.15 uur workshop met Martine Delfos, door de kindertelefoon gelauwerd als “het boegbeeld van het kind” en zelf adoptie-oma. Zij gaat met het publiek in gesprek over het onderwerp “praten met je kind over adoptie"
  • 15.30 - 16.30 uur napraten met koffie of thee en ijs
  • doorlopend kinderprogramma:
    ​Ribbeltje zoeken, kompastocht, workshop vuur maken, brood bakken, maskers maken

Toegangsprijs: € 17,50 p.p (incl .lunch t.w.v. € 5,00), kinderen tot 4 jaar gratis, boven 4 jaar € 7,50.

Aanmelding tot uiterlijk 25 augustus via info@lava-ouders.nl

Wilt u aan de workshop deelnemen maar bent u niet in de gelegenheid iemand op uw kinderen te laten passen, dan kunt u dat aan de organisatie laten weten. Het programma is onder voorbehoud van wijzigingen. De Boswerf heeft een beperkte capaciteit en uw deelname wordt pas definitief na ontvangst van uw betaling. Mocht de gehele bijeenkomst niet door kunnen gaan of uw inschrijving wegens plaatsgebrek niet kunnen worden gehonoreerd, dan krijgt u uw bijdrage teruggestort. Bij annulering vindt geen restitutie plaats als er geen vervangend gezin kan worden gevonden.