Lancering sociale kaart

sociale kaart fiom

Fiom is de toegangspoort tot informatie, kennis en hulpverlening op het gebied van ongewenste zwangerschap en afstammingsvragen. Sinds de decentralisatie is er veel veranderd in het zorglandschap in Nederland. Fiom vindt het belangrijk dat cliënten en professionals ook in deze situatie de juiste informatie en hulp kunnen vinden. Met de lancering van de sociale kaart geeft Fiom zicht op waar je per regio terecht kunt voor hulp en informatie over een specifiek thema op het gebied van ongewenste zwangerschap en afstammingsvragen.

We hebben Nederland verdeeld in 4 regio’s zodat per regio gezocht kan worden naar de juiste informatie of hulp. Je vindt er praktische informatie, adressen en handige links naar websites met alle informatie op onze thema’s (o.a. ongewenste zwangerschap, abortus, jong ouderschap, draagmoederschap, pleegzorg en donorkinderen).

Besparing zoekwerk

Vrijwel alle overkoepelende hulpverlenende diensten zijn te vinden op deze website zoals zorgaanbieders en welzijnsorganisaties. Overzichtelijk in kaart gebracht per regio. Op deze manier kun je op eenvoudige wijze het juiste adres vinden van de instantie waar je moet zijn. Dit bespaart je het nodige zoekwerk.

Meer lezen

Sociale kaart Fiom