Gezocht: vrouwen of mannen die willen vertellen over onbedoelde zwangerschap

oproep-ongewenste-onbedoelde-zwangerschap-ervaring-verhaal-bewustwording-delen-fiom
30/07/2018 -

Ben jij ongepland zwanger geweest of heb jij ooit iemand onbedoeld zwanger gemaakt? En wil je vertellen over je ervaringen? Dan zijn wij op zoek naar jou. 1 op de 5 vrouwen raakt in haar leven onbedoeld zwanger. Dit betekent dat bijna iedereen wel iemand kent die ongewenst zwanger is (geweest). Toch hoor je hier bijna nooit iemand over. Fiom wil Nederland hiervan bewust maken door het delen van ervaringsverhalen.

Onbedoelde zwangerschap kan iedereen overkomen, jou ook!

Meer begrip

Wil jij andere vrouwen en mannen helpen? Door jouw verhaal te delen kunnen anderen makkelijker praten over hun ongewenste zwangerschap en ontstaat er meer begrip voor mensen die het hebben meegemaakt. Je hoeft jouw uiteindelijke beslissing over de zwangerschap niet te vertellen.

Deel je verhaal

Je vertelt jouw persoonlijke verhaal in een gefilmd interview. Dit wordt verwerkt tot een mooie video. Ieder verhaal is uniek. Waardoor raakte je ongepland zwanger? En wat deed dit met jou? Kon je erover praten met jouw omgeving? Of had je hier meer behoefte aan gehad? Dit soort vragen komen ter sprake.

Als dank voor jouw hulp aan anderen ontvang je een attentie.

Help anderen, deel jouw verhaal!

Doe jij mee? Meld je dan aan via pr@fiom.nl (onder vermelding van je naam en telefoonnummer) of 088 – 126 49 00. Aanmelden kan tot 31 augustus 2018.

Heb je nog vragen of wil je meer informatie? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Na jouw aanmelding nemen we telefonisch contact met je op voor meer informatie.