Gespreksgroep geadopteerden

15/08/2013 -

Op maandag 2 september start Praktijk Borkent & Mulder een gespreksgroep voor volwassen geadopteerden (20+) Doel van de gespreksgroep is het delen van ervaringen; het in gesprek kunnen zijn met andere geadopteerden en het vinden van herkenning in verhalen en emoties van andere geadopteerden. Ook wordt tijdens iedere bijeenkomst een thema belicht.

Thema’s die behandeld worden zijn onder andere: hechting, identiteit, ‘roots’, wel of niet zoeken naar biologische ouders en zelf moeder/vader worden. Deze thema’s roepen
vaak veel op bij geadopteerden en worden in de groep verder uitgewerkt waardoor de groepsleden inzicht kunnen krijgen in hun eigen gedrag of beleving van emoties.

De gespreksgroep bestaat uit 8 bijeenkomsten. De groep zal 1 x per 2 weken plaatsvinden op de maandagavond aan de Bergerwerg 80a, van 19.00 uur tot 21.00 uur. Neem voor meer informatie gerust vrijblijvend contact met de praktijk op.

U kunt ook aanmelden of vragen stellen per mail:
info@praktijkborkentmulder.nl.  Of telefonisch: 06-23840952  www.praktijkborkentmulder.nl