Aanmelden 'Zwanger wat nu?'

Heb je al een account?

Log hier in om in jouw persoonlijke omgeving te komen.

Aanmelden als nieuwe cliënt

Om gebruik te kunnen maken van de online keuzehulp, moet je eerst een account aanmaken. Hoe je dat doet? Vul het aanmeldformulier hieronder in.

Waarom moet ik een naam en e-mailadres invullen?

De oefeningen bevinden zich in een beveiligde, persoonlijke omgeving, die alleen voor jou toegankelijk is. Dit is de reden waarom we een gebruikersnaam, e-mailadres en wachtwoord van je vragen. Doordat je werkt in een persoonlijke omgeving, kan alles wat jij daar doet, bewaard worden. Zo kun je op een later moment verder met waar je gebleven was. Tevens biedt dit je de gelegenheid om later nog eens terug te kijken, hoe en waarom je tot een bepaalde keuze bent gekomen.

Aanmeldformulier 'Zwanger wat nu?'* verplichte velden

Fiom heeft jouw persoonsgegevens nodig voor de uitvoering van de dienstverlening. We gebruiken jouw gegevens enkel voor de doeleinden waar je ze voor verstrekt en deze worden verwijderd na het einde van de dienstverlening.

Tip: je kunt ook een apart e-mailadres aanmaken die je alleen voor de keuzehulp gebruikt (bv. Gmail)
weken

Evaluatie

Fiom wil vrouwen en mannen helpen bij het maken van een keuze waar ze achterstaan en waar ze verder mee kunnen in hun leven.
Het helpt ons te weten hoe jij de online hulp hebt ervaren en hoe jij op een later moment terugkijkt op je besluit.

Mogen we je hiervoor per mail benaderen? Je ontvangt dan op drie verschillende momenten (twee weken, drie maanden en een jaar later) een mail met een uitnodiging hiervoor.
Deelname is vrijwillig en je verplicht je hiermee tot niets.

CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.