Aanmelden 'Zwanger, wat nu?'

Heb je al een account?

Log hier in om in jouw persoonlijke omgeving te komen.

Aanmelden als nieuwe cliënt

Meld je aan

Waarom moet ik een naam en e-mailadres invullen?

De oefeningen bevinden zich in een beveiligde, persoonlijke omgeving, die alleen voor jou toegankelijk is. Dit is de reden waarom we een e-mailadres en wachtwoord van je vragen. Doordat je werkt in een persoonlijke omgeving, kan alles wat jij daar doet, bewaard worden. Zo kun je op een later moment verder met waar je gebleven was. Hierdoor is het ook mogelijk om later nog eens terug te kijken, hoe en waarom je tot een bepaalde keuze bent gekomen.

Wil je dat niemand weet dat je onze website bezoekt? Lees dan meer over privé internetten en je geschiedenis wissen. Je kunt ook een apart mailadres aanmaken.

Verwijdering van jouw gegevens

Wanneer je gebruik hebt gemaakt van 'Zwanger, wat nu?' worden jouw gegevens automatisch na twee jaar verwijderd. In deze twee jaar blijft jouw account actief en kun je steeds opnieuw inloggen om terug te kijken naar de informatie en de door jou ingevulde oefeningen.

Heb je bezwaar tegen het twee jaar bewaren van jouw gegevens in de online omgeving? Dan kun je een verzoek indienen om jouw gegevens eerder te laten verwijderen. Vul hiervoor het formulier voor het verwijderen van een account in. Let op, wanneer je het formulier instuurt verzoek je ons per direct en uiterlijk binnen twee weken, jouw gegevens te verwijderen.