Aanmelden 'Zwanger wat nu?'

Heb je al een account?

Log hier in om in jouw persoonlijke omgeving te komen.

Aanmelden als nieuwe cliënt

Om gebruik te kunnen maken van de online keuze-oefeningen in 'Zwanger, wat nu?', moet je eerst een account aanmaken. Hoe je dat doet? Vul het aanmeldformulier hieronder in.

Waarom moet ik een naam en e-mailadres invullen?

De oefeningen bevinden zich in een beveiligde, persoonlijke omgeving, die alleen voor jou toegankelijk is. Dit is de reden waarom we een gebruikersnaam, e-mailadres en wachtwoord van je vragen. Doordat je werkt in een persoonlijke omgeving, kan alles wat jij daar doet, bewaard worden. Zo kun je op een later moment verder met waar je gebleven was. Hierdoor is het ook mogelijk om later nog eens terug te kijken, hoe en waarom je tot een bepaalde keuze bent gekomen.

Wil je dat niemand weet dat je onze website bezoekt? Lees dan meer over privé internetten en je geschiedenis wissen. Je kunt ook een apart mailadres aanmaken.

Nieuwe online zelfhulpmodule in januari 2021

In januari 2021 lanceert Fiom een nieuwe online zelfhulpmodule ‘Zwanger wat nu?’

Via het onderstaande formulier kun je een account aanmaken voor onze huidige zelfhulpmodule ‘Zwanger, wat nu?’. Dit platform stopt op 31 december 2020. Je kunt dan nog wel tot en met 31 januari 2021 inloggen en je opdrachten bekijken. Daarna wordt deze zelfhulpmodule stop gezet en worden al jouw gegevens verwijderd.

Als je op 31 december deze module nog niet hebt afgerond dan helpen we je graag om de overstap te maken naar de nieuwe online module ‘Zwanger wat nu?’. Als je hierover nog vragen hebt dan kun je een mail sturen naar zwangerwatnu@fiom.nl.

Aanmeldformulier 'Zwanger wat nu?'* verplichte velden

Fiom heeft jouw persoonsgegevens nodig voor de uitvoering van de dienstverlening. We gebruiken jouw gegevens enkel voor de doeleinden waar je ze voor verstrekt en deze worden verwijderd na het einde van de dienstverlening.

Tip: je kunt ook een apart e-mailadres aanmaken die je alleen voor de online omgeving gebruikt (bv. Gmail)
weken

Evaluatie

Fiom wil vrouwen en mannen helpen bij het maken van een keuze waar ze achterstaan en waar ze verder mee kunnen in hun leven.
Het helpt ons te weten hoe jij de online omgeving hebt ervaren en hoe jij op een later moment terugkijkt op je besluit.

Mogen we je hiervoor per mail benaderen? Je ontvangt dan na afronding van 'Zwanger, wat nu?' een uitnodiging hiervoor.
Deelname is vrijwillig en je verplicht je hiermee tot niets.

CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.