Veel vrouwen die een abortus hebben meegemaakt, willen daar graag over praten met anderen die eenzelfde ervaring hebben gehad. Daarom heeft Fiom een besloten en verborgen Facebookgroep opgericht. Deze groep is besloten en verborgen omdat we willen voorkomen dat mensen met verkeerde bedoelingen lid kunnen worden.

In deze Facebookgroep kun jij jouw verhaal doen, ervaringen uitwisselen of een vraag stellen aan andere vrouwen die hetzelfde hebben meegemaakt. Buiten deze groep kan niemand zien dat jij lid bent, ook jouw Facebookvrienden niet, tenzij zij ook lid zijn van de Abortusverwerking Facebookgroep.

Lotgenotencontact

De besloten en verborgen Facebookgroep is geen vervanging van de online omgeving 'Abortusverwerking', maar een aanvulling in de vorm van lotgenotencontact. De (h)erkenning die je vindt bij anderen die weten hoe het is om voor abortus te kiezen, kan erg helpen.

Niet voor keuzehulp

De Facebookgroep is alleen bedoeld voor vrouwen die een abortus gehad hebben. Niet voor vrouwen die in het keuzeproces zitten. Ben je ongewenst zwanger en heb je nog geen keuze gemaakt?  Dan kun je gratis online keuzehulp oefeningen doen in 'Zwanger wat nu' en de ervaringsverhalen van andere vrouwen lezen.
Fiom is ook telefonisch bereikbaar: 088 126 49 00

Lid worden

Omdat het een besloten en verborgen groep is, kun je de groep niet vinden op Facebook. Je kunt alleen lid worden op uitnodiging van Fiom met je eigen Facebookprofiel. Leden in deze Facebookgroep kunnen wel zien dat je lid bent. Zij hebben hetzelfde ervaren als jij en het is de regel dat er niets over de groep buiten de groep gedeeld wordt. Wil je lid worden? Vul dan onderstaand formulier in. Je ontvangt eenmalig van ons per e-mail een uitnodiging om deel te nemen aan de groep. Let op: deze e-mail kan in je spam terecht komen.

Aanvragen toegang besloten en verborgen Facebookgroep

Lees hier onze voorwaarden

De voorwaarden worden in een nieuw tabblad geopend.

Algemene leveringsvoorwaarden

Lees alle overige voorwaarden en regelingen van Fiom op onze pagina met bedrijfsinformatie

Privacystatement

Het privacystatement wordt in een nieuw tabblad geopend.

Privacystatement