Einde van jouw begeleiding

Je doorloopt de module op je eigen tempo. Aan het einde van je begeleiding evalueer je de begeleiding.

Na afloop van het begeleidingstraject

De begeleiding bestaat uit 12 opdrachten, maar het kan ook zijn dat je al eerder het gevoel hebt weer zelfstandig verder te kunnen. Dit kun je altijd met je begeleider bespreken. Aan het einde van de begeleiding zal de hulpverlener de afgelopen periode met je evalueren. Na 3 maanden vragen we je nogmaals een evaluatie in te vullen.

'Deze klachten zullen nooit helemaal verdwijnen. Ik gun ze nu ook gewoon een plekje in mijn leven.'

Voor Fiom is het evalueren van een begeleidingstraject erg belangrijk. We krijgen door jou inzicht in hoe je de werkwijze ervaart, en wat we kunnen verbeteren. We vinden jouw mening daarom zeer belangrijk.

'Ik had geen hele duidelijke verwachtingen, maar ik hoop erop dat ik het beter een plek zou kunnen geven. Dat is gelukt.'

Je account blijft na afronding van het traject 6 maanden actief. In die tijd kun je je gemaakte opdrachten en je berichten gewoon blijven inzien. Twee jaar na afsluiting worden jouw persoonlijke gegevens uit het systeem verwijderd. Wil je dat dit eerder gebeurt? Stuur ons dan een e-mail met het verzoek om je gegevens te verwijderen, via het contactformulier

Meer informatie over de online begeleiding