Einde van jouw begeleiding

Je doorloopt de module op je eigen tempo. De meeste vrouwen hebben aan drie maanden genoeg tijd. Aan het einde van je begeleiding evalueer je de begeleiding.

Na afloop van het begeleidingstraject

De online begeleiding bestaat uit verschillende onderdelen waar de aandacht ligt op de thema's spijt, schaamte en verdriet. Aan het einde van de begeleiding vragen we je hoe je de module hebt ervaren en in hoeverre het jou heeft geholpen je klachten te verminderen.

'Deze klachten zullen nooit helemaal verdwijnen. Ik gun ze nu ook gewoon een plekje in mijn leven.'

Voor Fiom is het evalueren van een begeleidingstraject erg belangrijk. We krijgen door jou inzicht in hoe je de werkwijze ervaart, en wat we kunnen verbeteren. We vinden jouw mening daarom zeer belangrijk.

'Ik had geen hele duidelijke verwachtingen, maar ik hoop erop dat ik het beter een plek zou kunnen geven. Dat is gelukt.'

Na afronding van de online begeleiding

Je account blijft na afronding van het traject zes maanden actief. In die tijd kun je je gemaakte opdrachten en je berichten in de online omgeving gewoon blijven inzien. Daarna wordt jouw account opgeheven. Twee jaar na afsluiting worden jouw persoonlijke gegevens uit het systeem verwijderd. Wil je dat dit eerder gebeurt? Stuur ons dan een e-mail met het verzoek om je gegevens te verwijderen, via het contactformulier.

Gestart voor 14 september 2020?

Vanaf half oktober 2020 is het nieuwe Abortusverwerking-programma online. Tot 31 januari 2021 kun je de oude omgeving blijven gebruiken en de gemaakte opdrachten en berichten blijven inzien. Daarna wordt jouw account opgeheven. Ben je op 31 januari nog niet klaar? Dan kun je in overleg met jouw hulpverlener overstappen naar de nieuwe omgeving.

Zes maanden na afsluiting worden jouw persoonlijke gegevens uit het systeem verwijderd. Wil je dat dit eerder gebeurt? Stuur ons dan een e-mail met het verzoek om je gegevens te verwijderen, via het contactformulier.

Meer informatie over de online begeleiding