Hulp en advies

Fiom biedt in eerste instantie hulp en ondersteuning aan de vrouw, omdat zij degene is die uiteindelijk de beslissing neemt. Dit neemt niet weg dat ook mannen betrokken (willen) zijn bij de keuze over een zwangerschap en eventuele gevolgen hiervan. Daarom bevat onze online keuzehulp een apart gedeelte voor mannen. Ook kan het helpen ervaringen van andere mannen en vrouwen te lezen, of je eigen verhaal in te sturen.

Voor meer informatie over besluitvorming en verwerking bij abortus kun je het boekje 'Zwanger, wat nu?' downloaden. Dit boekje geeft informatie over keuzemogelijkheden, besluitvorming, abortus en verwerking. Het bevat ook ervaringsverhalen van mannen en vrouwen.

Behoefte aan hulp?

Wil je graag ondersteuning bij de besluitvorming en verwerking van een abortus? Neem dan contact op met Fiom of meld je aan voor onze online hulp.

Boek Man en abortus

Op de website Man en abortus kun je antwoorden op 8 veelgestelde vragen lezen, en het boek 'Man en Abortus' bestellen.