Aanmeldformulier Webinar: de mogelijke gevolgen van zoeken, vinden en contact binnen families en relaties

Vul onderstaand formulier in om deel te nemen aan het webinar: de mogelijke gevolgen van zoeken, vinden en contact binnen families en relaties.

Inschrijven

Op maandag 28 november 2022 om 20.00 uur wordt het webinar: de mogelijke gevolgen van 'zoeken, vinden en contact' binnen families en relaties aangeboden. Deelname is gratis. Het webinar vindt online plaats via Microsoft Teams. Een werkdag vóór het webinar ontvang je via de mail een MicrosoftTeams-link waarmee je op maandag 28 november 2022 kan deelnemen.

Heb je interesse in het webinar en wil je op een ander moment deelnemen? Laat dan je gegevens achter. We sturen je een e-mail wanneer er een nieuw webinar gepland is.

Verwerken persoonsgegevens

Fiom heeft jouw persoonsgegevens nodig voor de uitvoering van onze dienstverlening. We gebruiken jouw gegevens enkel voor de doeleinden waar je ze voor verstrekt en deze worden verwijderd na het einde van de dienstverlening.

Persoonsgegevens
CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.