Informatie over DNA-databanken

Op deze pagina vind je basisinformatie over en van internationale DNA-databanken. Waar kun je je inschrijven? En wat als je als geadopteerde op zoek wil via een DNA-databank?

Informatie over internationale DNA-databanken

ancestry-logo-internationale-databank-dna-donorkind-geadopteerd-fiom

family-tree-dna-logo-internationale-dna-databanken-fiom

23-and-me-logo-internationale-dna-databank-fiom

myheritage-logo-fiom-internationale-dna-databanken

living-dna-logo-internationale-dna-databanken-zoeken-naar-verwanten-familie-fiom

gedmatch-logo-internationale-dna-databanken-fiom

Wij doen er alles aan om de informatie op onze website actueel en juist te houden, meer informatie hierover in onze disclaimer. De informatie op deze pagina is grotendeels afkomstig van de websites van de internationale DNA-databanken. Fiom werkt met de grootste zorgvuldigheid aan het up-to-date houden van de informatie. Mocht er onverhoopt toch een fout of achterhaalde informatie staan, neem dan contact met ons op. De informatie op deze pagina’s bevatten hyperlinks naar websites van andere organisaties. Fiom is niet verantwoordelijk voor de inhoud van externe websites en de manier waarop deze websites met persoonsgegevens omgaan.

Fiom KID-DNA Databank

In de Fiom KID-DNA Databank zijn (anonieme) donorenen donorkinderen ingeschreven en aan de hand van DNA-profielen worden zij aan elkaar gematcht.

Lees verder over de Fiom KID-DNA Databank

Begeleiding?

Wil je dat Fiom meedenkt bij een vraag, neem dan contact met ons op. Meer informatie over begeleiding en waar je terecht kunt.