Deel jouw verhaal met anderen

Soms helpt het om je verhaal op te schrijven om zaken voor jezelf op een rijtje te zetten. Of om gevoelens/emoties van je af te schrijven. Zo help je niet alleen jezelf maar ook anderen die in eenzelfde situatie zitten.

Wil jij je verhaal/ervaring ook delen? Dat kan! Stuur je verhaal aan ons op door onderstaand formulier te gebruiken. Je mag het op je geheel eigen wijze opschrijven. Nadat we het verhaal gelezen (en eventueel bewerkt) hebben, plaatsen we het op de site.

Je verhaal anoniem plaatsen? Dat kan

Je hoeft jouw verhaal niet met naam- en toenaam in te sturen. Zorg er dan ook voor dat je je ervaring zo beschrijft dat je niet door iemand herkend zou kunnen worden. Bovendien hoef je ook je echte naam niet aan ons kenbaar te maken. Vertel ons dan dat je je verhaal anoniem op de site wil of gebruik een schuilnaam of een alias.

Op onze site komen de nieuwste verhalen bovenaan te staan. Als je op enig moment wil dat je verhaal verwijderd wordt, dan kan dat uiteraard altijd. Neem dan contact met ons op.
Het kan zijn dat, na enige tijd, oudere verhalen van onze site verwijderd worden. Wil je je verhaal bewaren, maak dan een screenshot van de pagina of sla je verhaal zelf op.

Regels

We hanteren de volgende regels bij het insturen van een verhaal:

• Noem geen persoonlijke gegevens zoals bijvoorbeeld je telefoonnummer of e-mailadres. Het is namelijk niet de bedoeling dat je door mensen met minder goede bedoelingen wordt benaderd.
  • Alleen verhalen die in het Nederlands geschreven zijn, worden geplaatst.
  • Discrimineer niet of gebruik geen grove taal in het verhaal dat je instuurt.
  • Maak geen reclame voor een product of een dienst.

• De beheerder van de site heeft het recht om ingezonden verhalen te bewerken, te verwijderen of te verplaatsen.
  • De beheerder van de site heeft het recht om een verhaal niet te plaatsen.

Verhaal insturen* verplichte velden

Vul hier de naam in die je bij je verhaal wil laten plaatsen, het mag ook een schuilnaam of alias zijn. Vertel je je verhaal liever anoniem, vul dan geen naam in.
Je bent niet verplicht om je e-mailadres in te vullen. Wij zullen het ook niet op de site plaatsen. We vragen het zodat we eventueel contact met je kunnen opnemen als er vragen zijn over je verhaal. Wil je dit niet? Vul dan niet je e-mailadres in. Jouw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt.
Zorg dat je een e-mailadres hebt ingevuld als je een bericht wil ontvangen.
CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.