Via dit formulier kun je deelnemen aan de Fiom Scriptieprijs. In het reglement van de Fiom Scriptieprijs vind je meer informatie over deelname. Bij vragen kun je contact opnemen met de onderzoekers van Fiom via scriptieprijs@fiom.nl.

Waarvoor geef je toestemming?

Vul je dit formulier in? Dan geef je toestemming aan de onderzoekers van Fiom om contact met je op te nemen over jouw deelname. Na het invullen van dit formulier ontvang je per mail een bevestiging van de door jouw ingevulde gegevens.

Wat gebeurt er met je gegevens?

De gegevens die je op dit formulier hebt ingevuld gebruiken we alleen om contact met je op te nemen over jouw deelname aan de Fiom scriptieprijs. De gegevens delen we niet met anderen.

Alle deelnemers zullen in het najaar van 2025 een mail ontvangen met een bericht over welke scripties genomineerd zijn. We verwijderen de gegevens van de niet-genomineerde studenten als de prijs is uitgereikt. Dit is uiterlijk op 31-12-2025.

De genomineerden zullen via de mail informatie ontvangen over de prijsuitreiking. Informatie over hun deelname (bijvoorbeeld naam, opleiding en informatie over hun scriptie) zal gedeeld worden via de Fiom website en sociale mediakanalen.

Lees hier het scriptiereglement

De voorwaarden worden in een nieuw tabblad geopend.

Scriptiereglement

Lees alle overige voorwaarden en regelingen van Fiom op onze pagina met bedrijfsinformatie

Privacystatement

Het privacystatement wordt in een nieuw tabblad geopend.

Privacystatement

Persoonsgegevens

Geslacht

Gegevens onderwijsinstelling

Wij sturen je een bevestiging van deelname. In die bevestiging vind je ook een link naar een formulier. Wij vragen je om deze link te delen met je scriptiebegeleider zodat wij de benodigde gegevens kunnen vastleggen. Deze gegevens mogen alleen door betrokkene zelf worden doorgegeven. Als je hierover vragen hebt dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Scriptie

Slechts één bestand.