Na je aanmelding

Je hebt je aangemeld voor een zoekactie, en nu? Als er nog onduidelijkheden of aanvullende vragen zijn, neemt Fiom contact met je op, per e-mail of telefonisch. Aan de hand van jouw aanmelding, beoordeelt Fiom of een zoekactie mogelijk is.

Fiom ontvangt veel zoekvragen. Het kan daarom zijn dat het even duurt voordat je een reactie van ons ontvangt, maar je hoort altijd van ons. Ook als we geen zoekactie voor je kunnen starten.

Zoekactie stap voor stap

We hebben het proces van een zoekactie voor je uitgewerkt in een stappenplan, zo weet je waar je aan toe bent.

Stappenplan binnenlandse zoekactie    Stappenplan buitenlandse zoekactie

De zoekactie wordt gestart

Als de zoekactie gestart is, neemt een hulpverlener contact met je op. Deze hulpverlener wordt jouw contactpersoon en aanspreekpunt en zal je vanaf dan op de hoogte houden over alle zaken met betrekking tot de zoekactie. Je kunt verder zelf met je contactpersoon afspreken hoe (per post, digitaal of telefonisch) en hoe vaak jullie contact hebben met elkaar. Dit hangt meestal af van de achtergrond en moeilijkheid van de zoekactie. Ook hebben jullie minimaal één keer face to face contact.

De uitkomst van een zoekactie

Wijzigingen doorgeven

Ben je verhuisd, heb je een ander e-mailadres of zijn er andere contactgegevens gewijzigd? Geef dit dan aan ons door via het wijzigingsformulier.

Wijzigingen doorgeven