Contactregister

Wat kun je doen als contact leggen niet mogelijk is? Fiom beschikt over een uitgebreid contactregister. Je kunt je inschrijven in dit register, zodat we jouw gegevens snel kunnen vinden, mocht een familielid in een later stadium alsnog contact met je zoeken.

Het Fiom-contactregister

Heb je gezocht via Fiom, maar wil de gevonden persoon (nog) geen contact? Of wil je gevonden worden als iemand jou zoekt, maar zelf (nog) niet zoeken? Dan kun je je inschrijven in het Fiom-contactregister.

Bij iedere zoekactie (of inschrijving in het register) wordt altijd eerst het register zelf geraadpleegd. Als blijkt dat de persoon naar wie gezocht wordt, in het register staat, neemt eerst een hulpverlener van Fiom contact met hem/haar op met de vraag of de wens tot contact nog steeds aanwezig is.

Privacy

Privacy nemen wij erg serieus. Fiom staat geregistreerd bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Persoonlijke gegevens worden dus niet verstrekt aan derden. Dat betekent dat jouw contactgegevens alleen worden doorgegeven als je hier toestemming voor geeft. Lees meer informatie in ons privacystatement en de voorwaarden van het Fiom-contactregister.

Inschrijving

Je kunt je gratis inschrijven in het Fiom-contactregister. Het register is er voor iedereen die contact wenst met zijn/haar (groot)ouders, (klein)kinderen, (half)zussen en (half)broers.

Schrijf je in