Wijzigingsformulier KID-DNA Databank

Fiom heeft jouw persoonsgegevens nodig voor de uitvoering van de dienstverlening. We gebruiken jouw gegevens enkel voor de doeleinden waar je ze voor verstrekt en deze worden verwijderd na het einde van de dienstverlening.

Vul hiervoor het aanmeldformulier voor de KID-DNA Databank in.

Naar aanmeldformulier voor donoren

Naar aanmeldformulier voor donorkinderen

Lees eerst meer informatie over uitschrijven in de Fiom KID-DNA Databank

De uitschrijving zal binnen 6 maanden na je verzoek verwerkt zijn. Je ontvangt een bevestigingsbrief van Fiom en het CWZ als de uitschrijving compleet is.

Aanmelden statusupdate

Als onderdeel van onze dienstverlening van de KID-DNA Databank ontvangen alle ingeschrevenen de statusupdate. We informeren je via e-mail over het aantal nieuwe inschrijvingen en matches die er geweest zijn en over de ontwikkelingen van de DNA-databank. Als je de statusupdate niet (meer) ontvangt, kun je je aanmelden via het aanmeldformulier.

Let op: je hoeft alleen het aanmeldformulier in te vullen. Je hoeft dit wijzigingsformulier niet te verzenden.

Ga naar aanmeldformulier statusupdate

Toestemming intrekken

Wanneer je jouw eerder verleende toestemming voor het verwerken van jouw persoonsgegevens voor de KID-DNA dienstverlening wil intrekken, betekent dit dat je wordt uitgeschreven uit de KID-DNA Databank. Het is voor Fiom namelijk niet meer mogelijk om onze dienstverlening uit te voeren wanneer wij onder andere jouw naam en contactgegevens niet op mogen slaan.

Omdat jouw DNA-profiel is meegenomen in eerdere matchingsrondes is restitutie van het inschrijfgeld niet mogelijk.

Indien je je uitschrijft uit de Fiom KID-DNA Databank, zal je niet meer op de hoogte gebracht worden van nieuwe matches en kun je geen gebruik meer maken van onze dienstverlening. Door en via Fiom kan geen contact meer met je gelegd worden. Mocht je je in de toekomst opnieuw willen aanmelden, dan kan dit alleen als je een volledig nieuwe aanmelding instuurt. Ook zullen dan de op dat moment geldende inschrijfkosten in rekening worden gebracht.

Er zijn twee mogelijkheden tot uitschrijven. Meer informatie over de opties tot uitschrijven uit de KID-DNA Databank.

De uitschrijving zal binnen 1 maand na je verzoek verwerkt zijn. Je ontvangt een bevestigingsbrief van Fiom en het CWZ als de uitschrijving compleet is.

CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.