Werkwijze

Je kunt je inschrijven in de Fiom KID-DNA Databank, door op de website het online inschrijfformulier voor donoren of donorkinderen in te vullen. Als je het online formulier hebt ingevuld, krijg je een bevestiging van je inschrijving.

aanmelding-kid-dna-stap-voor-stap-fiom

Donorkinderen

Donorkinderen ontvangen een factuur, zodra wij de betaling van de factuur ontvangen hebben wordt het wangslijmpakket naar je opgestuurd.  Ben je jonger dan 16 jaar dan moet je ouder/wettig vertegenwoordiger toestemming geven. Hiervoor moet het toestemmingsformulier worden ingevuld, zonder deze toestemming versturen wij het wangslijmpakket niet.

Donoren

Voor donoren (van voor 1 juni 2004) is inschrijving gratis. Binnen 2 weken na jouw aanmelding ontvang je het wangslijmpakket.

werkwijze-kid-dna-pakket-fiom

Een match

Mocht je gematcht zijn, dan ontvang je hiervan bericht.

Uitschrijven

NB: Wil je niet meer dat je DNA-profiel in de Fiom KID-DNA Databank is opgenomen, dan kun je je te allen tijde uitschrijven. Restitutie van het inschrijfbedrag is niet mogelijk. Dit omdat de kosten van het maken en opslaan van het DNA-profiel al gemaakt zijn.

Inschrijven Donorkinderen    Inschrijven Donoren

6.