Aanvraagformulier inzage dossier

Kies in dit formulier het dossier waarin je inzage wil. Staat jouw dossier hier niet tussen? Dan kun je je dossier niet inzien via Fiom. Wellicht kun je het wel inzien via een andere vergunninghouder. Je kunt hiervoor ook contact met Fiom opnemen, dan kunnen we je doorverwijzen. Je hoeft daarvoor onderstaand formulier niet in te vullen.

Het is belangrijk dat je de gevraagde informatie, voor zover dat kan, zo volledig en nauwkeurig mogelijk invult. Wij hebben deze informatie nodig om jouw dossier op te vragen.

Vastleggen van je persoonsgegevens

Om onze dienstverlening te kunnen uitvoeren hebben we persoonsgegevens van je nodig zoals personalia, contactgegevens en overige gegevens die nodig zijn om de inzage mogelijk te maken. Wij vragen je hierbij toestemming deze gegevens te gebruiken.

Verwijderen van je persoonsgegevens

Je hebt ten alle tijden het recht om deze toestemming weer in te trekken. Je kunt dit doen door een e-mail te sturen naar afstamming@fiom.nl, met daarin het expliciete verzoek om de toestemming in te trekken. Zodra dit verzoek bij ons binnen is ontvang je hiervan een schriftelijke bevestiging. Jouw persoonsidentificerende gegevens zullen uit onze systemen worden verwijderd.

Deelname aan onderzoek

Fiom is voortdurend bezig haar dienstverlening te verbeteren. Jouw mening over de kwaliteit van onze dienstverlening is daarom van groot belang. Hiervoor sturen we je na afronding van de dienstverlening, eenmalig, per mail, het verzoek om deel te nemen aan onze cliënttevredenheidsonderzoek. Het cliënttevredenheidsonderzoek is anoniem en deelname is uiteraard vrijblijvend.

Fiom voert ook (wetenschappelijk) onderzoek uit, waarvoor jouw deelname kan worden gevraagd. Als je hiervoor toestemming geeft kan Fiom je maximaal een aantal keer benaderen voor onderzoek. Op dat moment kun je altijd nog beslissen of je wel of niet wil deelnemen aan het onderzoek. Vaak kan dit ook anoniem, dit wordt per onderzoek toegelicht. Als je later van gedachten verandert kun je je toestemming weer intrekken. Fiom mag je daarna niet meer benaderen voor toekomstig onderzoek.

Stap 1 van 2